Grajski trg 14
2327 Rače
Vlagatelj vloži vlogo za pridobitev žepnine na priloženem obrazcu k javnemu razpisu.
Za rešitev vloge so potrebna naslednja dokazila, ki jih je k vlogi dolžan priložiti vlagatelj:
- dokazilo o stalnem prebivališču v občini Rače – Fram (kopija osebnega dokumenta ali izpis iz Upravne enote);
- originalno potrdilo o vpisu za šolsko/študijsko leto 2025/2026 pri fizični oddaji vloge in elektronsko podpisano potrdilo pri elektronski oddaji vloge oz. scan v PDF formatu originalnega potrdila in
- kopija bančne kartice z razločno vidno št. transakcijskega računa oz. kopijo zgornjega dela bančnega izpiska banke, kjer je razločno vidna št. transakcijskega računa.
Vlagatelje opozarjamo na način oddajanja vlog, in sicer na elektronsko oddajo vlog poslanih na elektronski naslov Občine Rače – Fram: razpisi@race-fram.si, ki je za študente obvezna in izbirna za dijake, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Dijaki lahko vlogo dostavijo tudi osebno v sprejemno pisarno na naslov: Občina Rače – Fram, Grajski trg 14, 2327 Rače, v času uradnih ur (v ponedeljek med 8. in 12. uro ter med 13. in 15. uro, v sredo med 8. in 12. uro ter med 13. in 17. uro in v petek med 8. in 13. uro) ali kot že predhodno navedeno pisno preko elektronskega naslova: razpisi@race-fram.si.
Vloge vložite na sedežu Občine Rače - Fram, Grajski trg 14, Rače, v naslednjih terminih oz. pošljite na elektronski naslov razpisi@race-fram.si:
- dijaki od 27. avgusta do vključno 10. septembra 2025,
- študenti od 29. septembra do vključno 13. oktobra 2025 (vloga bo dosegljiva od 11. septembra do 13. oktobra 2025 ).
Upoštevane bodo le vloge, prejete v navedenih terminih!
Kontaktna oseba za pojasnila: Klaudia Sovdat (tel. št. 609 60 12, e-pošta: klaudia.sovdat@race-fram.si )